• Szybki kontakt
  • 32 323 14 50

Usługi dodatkowe

Aby oferta firmy w pełni odpowiadała potrzebom rynku, wprowadziliśmy również szereg usług dodatkowych. Adresowane są one zarówno dla Klientów biura jak i firm zewnętrznych.

Wirtualne biuro

Dla naszych Klientów wprowadziliśmy również usługi tzw. wirtualnego biura, czyli usług obsługi administracyjnej biura od użyczenia adresu do korespondencji i rejestracji firmy po pełną obsługę administracyjną firmy. Więcej szczegółów znajdą Państwo na  www.krasinskiego29.eu


Czy firma zarejestrowana w wirtualnym biurze działa legalnie? 
Decydując się na założenie firmy bardzo często szukamy oszczędności. Chcemy zakupić niezbędny sprzęt lub materiały, a w perspektywie mamy do opłacenia ZUS i podatek. Ciekawą alternatywą staje się wtedy wirtualne biuro, które dla osób nieposiadających własnej nieruchomości, pozostaje czasem jedynym rozwiązaniem.
Dlaczego jedynym? Ponieważ zgodnie z ustawą z 25 września 2015r. o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r. poz. 1893) każda osoba prowadząca w Polsce działalność gospodarczą musi wskazać adres i tytuł prawny do lokalu.
Właścicieli spółek do wskazania m.in. adresu siedziby oraz miejsca prowadzenia działalności i przechowywania dokumentacji rachunkowej zobowiązuje też art. 5 ust. 3 ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników. Poza tym ze względu na kontrole z Urzędu Skarbowego biuro muszą posiadać wszyscy VATowcy – także osoby fizyczne, które rozliczają się w ten sposób.

Czym jest wirtualne biuro?
Jest to przynajmniej adres fizyczny udostępniany do rejestracji działalności w urzędzie, czy podania na stronie internetowej. Często jest to bardzo prestiżowy adres, który może przyciągać potencjalnych kontrahentów. Wiele firm prowadzących wirtualne biura oferuje dodatkowo obsługę sekretarską, sale konferencyjne na godziny lub powierzchnie co-workingowe, a nawet usługi księgowe.

Wirtualne biuro kontra US
Ze względu na to, że zarejestrowane w nich firmy z reguły prowadzą swoją działalność de facto gdzieś indziej, pojawiają się pytania, czy działają one legalnie. Jeśli doliczyć do tego przypadki, gdy Urząd Skarbowy odmówił nadania NIP lub nie
wpisał czy wręcz wykreślił z listy VATowców firmę zarejestrowaną w wirtualnym biurze, rzeczywiście można zacząć mieć wątpliwości.
Uspokajamy jednak. Dopóki firma oferująca takie usługi jest właścicielem lub ma zgodę właściciela lokalu na podnajmowanie go osobom trzecim, korzystanie z jej usług jest w pełni legalne.
Potwierdził to także w 2014r. Naczelny Sąd Administracyjny, który podkreślił, że w Polsce nie ma przepisów mówiących o obowiązku wskazania lokalu, w którym spółka dokonywałaby funkcji zarządczych. A właśnie ta właściwość lokalu bywała dla US przyczyną odmowy nadania NIP-u.

Szkolenia

Wiedza jest kluczem do sukcesu w XXI wieku

Organizujemy i prowadzimy szkolenia z zakresu:

  • rachunkowości
  • podatków
  • zarządzania finansami
  • zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej
  • aspektów prawnych prowadzenia działalności w firmach i instytucjach
  • prawnych uwarunkowań prowadzenia działalności w organizacjach pozarządowych
  • rachunkowości w spółdzielniach socjalnych
  • działalności odpłatnej, nieodpłatnej pożytku publicznego oraz działalność gospodarcza w NGO


Oferta szkoleniowa adresowana jest zarówno dla firm jak i organizacji pozarządowych. Długoterminowe partnerstwo z firmami i instytucjami, dla których prowadzimy szkolenia i doradztwo, utwierdza nas w przekonaniu, że oferta spotyka się z uznaniem na rynku, a jakość szkoleń spełnia oczekiwania wymagających Klientów.

Finansowanie potrzeb inwestycyjnych, dotacje unijne

Środki unijne, także w formie pożyczek, dają wiele możliwości zdobycia środków na rozwój firmy. Dlatego też, dla Klientów naszego biura oferujemy usługę polegająca na pozyskaniu środków unijnych. Na podstawie wypełnionej ankiety, przeprowadzamy audyt i określamy potencjalne źródło finansowania. Aby Klienci biura mieli komfort prowadzenia działalności i nie tracili czasu na prowadzenie żmudnej dokumentacji projektowej - dofinansowaniem zajmujemy się od złożenia wniosku o dotację, aż do jego całkowitego rozliczenia.

Dla naszych Klientów oferujemy również usługi związane z pozyskaniem zewnętrznych źródeł finansowania takich jak np. leasingi (operacyjny bądź finansowy), linie kredytowe w rachunku bieżącym bądź kredyty inwestycyjne. Przygotowujemy kompleksową dokumentację, Klientowi pozostawiając jedynie podpisanie wniosków.

Rozliczenia roczne osób fizycznych

Poziom skomplikowania prawa podatkowego nieustanie rośnie. Ciągłe zmienienie zasad obowiązywania ulg i zwolnienie podatkowych powoduje, że problemem może być nie tylko wypełnienie deklaracji podatkowej i wpisanie w nią odpowiednich danych, ale także wybór właściwego formularza podatkowego. Błędne sporządzenie rozliczenia podatkowego powoduje opóźnienie w zwrocie nadpłaty podatku, jak również kary grzywny ze strony urzędów skarbowych.

W odpowiedzi na pojawiające się zapotrzebowanie na profesjonalne usługi podatkowe, specjalnie w okresie zeznań rocznych, uruchamiamy cykliczną ofertę m.in. dla osób nieprowadzących działalności gospodarczej, polegającą na sporządzeniu zeznań rocznych.

Wypełniamy je "od ręki" - na miejscu sporządzamy i od razu przekazujemy rozliczenie. Powierzając nam swoje rozliczenie mają Państwo bezpieczeństwo, że dane personalne nie zostaną ujawnione osobom niepowołanym.

Wynajem sal komputerowych i szkoleniowych

Sala komputerowa

Oferujemy wynajem pracowni komputerowej wyposażonej w 10 stanowisk z pełnym dostępem do Internetu wraz z uprzędzeniami peryferyjnymi takimi jak drukarki, skanery oraz rzutnik multimedialny. Budynek jest dogodnie zlokalizowany w centrum Katowic otoczony bezpłatnym, własnym parkingiem.

Sala wykładowa / szkoleniowa

Wyposażona jest w 80 wygodnych foteli z pulpitami. Dodatkowo znajduje się stół prezydialny, nagłośnienie, ekran wraz podwieszonym pod sufitem rzutnikiem multimedialnym oraz stała tablica flipchart. Wszystko to umożliwia komfortowe prowadzenie konferencji bądź szkolenia.

Istnieje możliwość wynajmu 7 dni w tygodniu, zarówno w dni robocze jak i weekendy, także w godzinach popołudniowych. Zapraszamy do stałej współpracy przy wynajmie sal na potrzeby projektów szkoleniowych i innych działań dofinansowanych m.in. z funduszy Unii Europejskiej. W przypadku długofalowej współpracy zapewniamy elastyczność warunków finansowych.

Rezerwacja sal i informacje pod numerem telefonu 501-422-533




Usługi dodatkowe

Usługi dodatkowe

Usługi dodatkowe

Usługi dodatkowe

Usługi dodatkowe

Usługi dodatkowe

  • Poniedziałek 8:00 - 16:00
  • Wtorek 8:00 - 16:00
  • Środa 8:00 - 16:00
  • Czwartek 8:00 - 16:00
  • Piątek 8:00 - 16:00
  • Sobota nieczynne
  • Niedziela nieczynne

Usługi księgowe FRESZ sp. z o.o.
al. Wojciecha Korfantego 125a
40-156 Katowice

tel. +48 32 323 14 50

Polityka danych osobowych tzw. RODO


E-mail: biuro@e-fre-fresz.com.pl

Strona korzysta z mechanizmów Cookies. Możesz je wyłączyć w swojej przeglądarce. Pozostając na stronie akceptujesz to.

Copyright © 2016 Usługi księgowe FRESZ sp. z o.o.
Atom ERP - oprogramowanie z panelem klienta biura rachunkowego